russian roulette

Idag har jag haft en jättemysig dag med Jonna då vi gick på stan (köpte dock ingenting) och kikade på lite kläder, smink, inredning etc. Var sjukt kallt ute så vi gick och frös så fort vi hamnade utomhus :| Sen när jag kom hem handlade jag lite ingredienser till en ny rätt jag testade på och det blev idag linsgryta! Jag har lovat mig själv att i år ska jag dra ner på mitt köttintag och ska därför försöka äta mer vegetariska och veganska maträtter. Jag tror faktiskt att min kropp har lite svårt att smälta kött överlag och att jag därför lätt kan få ont i magen efter att jag har ätit, så om det visar sig att kroppen mår bättre av sån mat kommer jag självklart köra på det ännu mer i framtiden :)

Efter jag lagade maten har jag bara legat framför min laptop och det är i ca 3 timmar om inte mer och nu har jag jätteont i huvudet och tror det beror på det starka ljuset från skärmen.. Ska därför stänga ner det här och läsa lite i SÄLJ! och sen blir det nog tidigt kväller för mig. Ska påbörja opponering imorgon på min och Kirans tilldelade C-uppsats och hoppas på jobb så det blir en rätt lugn dag, men vill ändå få sova ut och vakna utan huvudvärk.


Här har jag min nya läpp-penna från MUS tillsammans med ett läppglans från CD. Älskar lila!!

Kommentera här: