not too young

Alltså var det något som jag var förra året så var det att jag var fruktansvärt dålig på att blogga. Jag satt i förrgår och försökte hitta en lista för att summera året men hittade inte riktigt någon bra så jag skippade det och så skrev jag ingenting alls istället... Oh well.

Idag ska jag skicka in min och Kirans C-uppsats som vi har skrivit på nu under hösten (oktober-december) och det ska bli så otroligt skönt att bli av med den så det går knappt att beskriva. Vi båda är beredda på att ta komplettering på den för den känns fortfarande inte riktigt okej men det är något som vi båda är medvetna om och då får vi ta det sen bara, as simple as that. Hursomhelst ska det bli jätteskönt och jag ska försöka njuta nu i två dagar innan vi tilldelas en uppsats att opponera på, och sen blir det ju examination den 13:e så när uppsatsen är inskickad ska jag bara embrace min ledighet innan vårterminen sätter igång.

Om jag ändå ska försöka summera mitt 2015 och gå tillbaka i arkivet så har det sett ut ungefär såhär:
Januari
- Flyttade till min nya lägenhet i Flemingsberg. Helt fantastisk lägenhet som jag verkligen älskar.
- Tränade mycket. Saknar det.
- Plöjde Suits.
- Spelade Lego Hobbit (bästa spelet!!) med mitt hjärta under en helg hemma i Gävle.
- Var tydligen sjuk. Inget jag har något minne av såhär ett år senare..
- Jobbade lite.
- Städade ur gamla lägenheten och lämnade in nycklarna.

Februari
- Hade ett mental breakdown då jag förbannade mig själv för att jag kände att jag inte dög, vilket hade att göra främst (eller kanske helt och hållet) med mina betyg. Ett tips till er alla - lägg inte så stor vikt vid betygen! De må vara viktiga i gymnasiet men när ni läser på Universitet och Högskola är det inte lika viktigt längre. Gör ditt bästa och var nöjd med det!
- Hade jättemycket problem med min visdomstand. En helvetesmånad verkade februari ha varit :|
- Hade Matilda på besök och hade en inte så lyckad utgång. Hade dessutom varit alkoholfri i hela tre månader.
- Jobbade lite.
- Hjälpte mamma med flytten och blev även osams med henne under den. Haha allt gick åt helvete hör jag...
- Kollade skidor. Snacka om påverkad av sin partner..

Mars
- Kollade en hel del Modern Family.
- Fortsatte med träningen.
- Drog min visdomstand.
- Tog nytt pass!
- Lämnade tillbaka nycklarna på mitt gamla jobb (Läxhjälpen).
- Hjälpte Michelle med hennes flytt.

Nu orkar jag inte kolla igenom mer men det var iallafall en fjärdedel av förra året. Om jag orkar en vacker dag kan jag summera resten, men det är nog tveksamt.. Ska gå och hämta min uppsats på Robins jobb nu (korrekturläsning) och sedan skickar jag in den och ska förhoppningsvis hänga med Jenka när hon har slutat jobbet sen. Ha en fin söndag!

 

Kommentera här: