fresh and new

Åkte hem till Gävle i fredags eftermiddag något tidigare än planerat pga oväntat strömavbrott på hela Södertörn, så har bara varit hemma och myst med Robin och varit ut till Valbo och införskaffat mig två par nya jeans. JC (nu Jeansbolaget) hade stor utförsäljning på grund av byte till ett eget fristående företag så jag lyckades göra ett riktigt kap på ett par Dieseljeans och köpte även ett par Cheap Monday. Så less på Ginas dåliga kvalitet på sina Mollybyxor så kände att det var dags att gå tillbaka till riktiga jeans efter några år med stretch nu. Kan bara hoppas att de håller sig som de ska och är värda priset! Innan dess var jag även och klippte mig, något som jag inte gjort på ett halvår hehe...

Igår efter Valbo var vi iväg och åt på Church street och då jag gått över till pescetariansk kost blev det för första gången någonsin inte en breast of chicken när jag åt igår. Quesadillas med ost, rödlök, jalapenos, majs och lite annat plus tre såser och gräddfil. Mycket gott faktiskt! Något jag dock har märkt på senaste är att min mage verkligen hatar ljust bröd så det får bli till att byta ut ljust mot mörkt också så blir nog kroppen helnöjd!

Idag ska jag umgås lite med mamma efter Patriks innebandymatch och innan dess ska jag spåna lite i vad jag och Jonna ska skriva för kandidatuppsats i turism och skriva ihop ett litet pm. Den här terminen blir nog trots allt rätt intensiv och därmed måste även tiden för plugg ökas en del...

Kommentera här: