the illusion of

Nu var det återigen ett tag sedan sist jag skrev, och jag som ändå hade kommit in i en bra uppåtgående spiral här ett tag.. Men nu kikar jag in och säger hej! Hade en väldigt dålig vecka förra veckan och hade därför inte direkt lust att skriva någonting, hade världens PMS och en massa ångest och kände mig hjälplös som ett litet barn. Länge sedan jag hade en sån dip men nu är den förhoppningsvis över då jag känner att jag börjar få ordning på lite saker. Det är mest skolan som känns jobbig, inte kanske för att den kräver så mycket tid av mig utan snarare för att jag inte tar mig tiden att göra det jag måste. Men nuså! Har suttit ikväll och skrivit klart ett PM (så långt det går åtminstone) så det känns otroligt skönt att ha det ur världen.

Annars försöker jag jobba så mycket jag kan, hittills bara tre pass denna månad varav två har varit på 3 respektive 3,5 h vilket inte är särskilt mycket att hurra för (men många bäckar små!!). På torsdag om två veckor ska jag iallafall åka till Kalmar och är såååå taggad på att få se en helt ny stad även om detta innebär minst 5 h på ett antal tåg, men belöningen blir nog fin. Träffar ju Linda så otroligt sällan så det ska bli kul att få en hel helg tillsammans och bara umgås :D

Nu ska jag skriva de allra sista orden i PM:et och sen blir det några avsnitt Greys (jaaa jag ser om det igen!!) innan det är sovdags. Ha det fint!

 

Kommentera här: