om du letar någon vettig

Denna dag har spenderats större delen i sängen sovandes men även lite pluggandes (man är väl duktig ibland) så jag har inte bara slösat bort denna dag på sömn. Har varit så pass duktig att jag har börjat läsa en bok som vi ska ha skrivit ett PM om tills nästa torsdag i väntan på tillgång till den bok vi ska skriva ett PM om tills på tisdag. Man gör väl vad man kan med de medel man har eller vad säger ni..

Imorgon fm ska jag stå i bokhandeln 10-12.30 och sedan blir det lunch och efter det föreläsning 14-16. Ska bli skönt att tvingas kliva upp tidigt så jag inte sover bort hela dagen iallafall, och om det är lugnt i bokhandeln (lär ju aldrig hända..) så kan jag plugga lite där också. Mot kvällen blir det förhoppningsvis lite bio men annars kanske det blir av lite senare i veckan. Ska dessutom ta mig iväg och fixa födelsedagspresent till Linn som fyller nio nästa måndag, så det blir lite firande till helgen :) 

Nu ska jag knäppa på att avsnitt GIRLS och efter det checkar jag ut för dagen. Bjuder på en bild från gårdagen som avslutning. 

 

Kommentera här: