västerbron

Nu var det ganska precis en månad sedan jag skrev här och jag tycker att det är lika synd varje gång jag inser att jag nästan aldrig skriver här. Guess I'm too busy living, eller något.

Har iallafall kommit igång "ordentligt" med skolan och håller just nu på att skriva en individuell uppgift som ska in senast på onsdag. Efter det blir det uppsats-PM och tentaplugg som gäller, så jag har en del att tänka på atm. Och igår FICK JAG JOBB PÅ ÅHLÉNS! Not bad huh? Var på intervju förra torsdagen och så ringde de igår och erbjöd mig en tjänst på deras bemanning så är jätteglad för det. Sa upp mig direkt från jobbet på MQ då det blir för mycket att ha båda samtidigt, plus att det är på Åhléns jag trivs bäst och vill vara.

Annars så var jag ut förra helgen, Robin var här den här veckan måndag-torsdag och nästa vecka åker jag hem till Gävle efter en månads absence. Kände att jag inte behöver åka hem varannan vecka jämt och bestämde mig för att stanna här en hel månad denna gång. Har haft sån tur att förutom att Robin har varit hit så var även Jenka och mamma och hälsade på förrförra helgen då vi gick på Skansen och bara tog det lugnt, åt på Vapiano innan de åkte hem och så hann vi med en runda på stan också. Så en riktig mysmånad har det varit (räknar månaden hemma i Stockholm, inte månaden september i sig hehe) men nu blir det som sagt mer intensivt pluggande ett tag.

Har just nu en liten paus från skrivandet så jag tänkte kika lite på Youtube (my new obsession) och dricka lite te och äta en satsumas.

 

Kommentera här: