7 years

Trots att det bara är onsdag känner jag att denna vecka kommer att vara en supervecka! I måndags överraskade Robin mig genom att hälsa på i Stockholm över dagen. Vi lagade supergod middag, var hemma och mös och sen åkte vi in till stan och fikade innan han åkte hem. Så oväntad och så mysig dag!

Igår klev jag upp tidigt och var på intro på Åhléns City och skrev kontrakt, sedan åkte jag hem och läste igenom mitt PM och gick på seminarium och fick därmed en kurs avslutad. Gick sedan hem och pluggade och tränade sedan i en timme och efter det tog jag det bara lugnt och finslipade på vår inlämningsuppgift som skulle in idag.

I förmiddags satt jag och Kiran och gick igenom en gammal tenta, sen hade vi seminarium i SPSS och fick tillbaka förra veckans inlämning som vi fick godkänd (!), så nu är 2/3 inlämningar avklarade. Kom sedan hem och grovstädade (dammsög, dammade, rensade ut kläder, gjorde rent i köket etc.) innan jag lagade mat, gick till affären, svarade på mail (bl.a ang. julschema), Jonna kom över och babblade en stund och nu sitter jag här med en ansiktsmask och myser med tända ljus.

Den här veckan är det något i skolan varje dag och imorgon är det redan torsdag så det blev snabbt avklarat trots att jag förra veckan fasade inför denna vecka. Ska bara avsätta den här kvällen till mys och kolla på en gammal Disney-film och somna tidigt, då jag och Kiran ska köra tentaplugg imorgon bitti också.

Hoppas ni andra har en fin vecka också!
Denna bild är från i lördags när Robin hade shotstömning hemma, hade så kul :D
 



Kommentera här: