a lot of love in a happy home

Helgen spenderades i Gävle där jag hann med ett och annat. Kom hem direkt efter tentaskrivandet och bara myste hela kvällen med Robin och var allmänt trött. Lördagen gick jag på stan och letade byxor i vad som kändes som en evighet innan jag köpte ett par på Gina som aldrig sviker, annat än när modellerna känns olika.. Men nu har jag ett par nya, svarta åtsittande jeans så nu är jag nöjd! Efter det åkte jag, mamma och Linn (mötte även upp pappa) och tände ljus i minneslunden för alla som vi saknar. Var otroligt fint där, bifogar bild nedan. 

Denna dag fyllde även Matilda år och det firades med hemmafest och utgång. Hade som vanligt supertrevligt och ramlade innanför dörren strax efter två. Söndagen blev betydligt lugnare med en myslunch hos mamma där jag gav bort en massa smink, hudvårdsprodukter och krämer jag inte använder. Sedan mot kvällen tittade jag och mitt hjärta på tv och spelade tv-spel tills jag blev alldeles för trött och somnade.  

Igår satte vi oss på en buss mot Stockholm vid halv tre och sedan var vi hemma i en timme innan vi åkte och handlade i Tumba. Mot kvällen såg vi ett avsnitt på viaplay om små djur i en djurpark i Berlin innan vi somnade. Idag har vi bara spelat spel på telefonerna (Cooking fever!!) och ätit frukost. Till lunch idag tänkte vi göra quesadillas (!!!) innan vi beger oss mot stan för lite mys på Åhléns Citys hemavdelning då jag ska få visa upp min arbetsplats :) Senare blir det bio då vi ska se The Walk. Riktigt mys idag med andra ord! 

Ha en fin tisdag! 💕


Kommentera här: