the first time I saw you, I knew right away

Tillbaka i Stockholm nu igen och har hunnit hämta ut mina vita jeans (nu sitter de perfekt!), packa lite inför resan på torsdag, kollat på hockey med Jonna, hämtat ut paket, bokat flyg till Umeå och nu ska jag bara ta det lugnt och kanske se ett avsnitt av "Chef's table" på Netflix innan sovdags.

Uppsatsen går framåt, jag har sedan i lördags hunnit genomföra tre intervjuer och har transkriberat två av dem. Sjukt nöjd med min insats faktiskt! Imorgon ska vi få respons på uppsatserna så jag hoppas att min lärare tycker att allt ser bra ut, och om det skulle vara några problem hoppas jag att de inte är alltför svåra att fixa. Imorgon ska jag även sätta mig och göra min kompletteringsuppgift som måste göras då jag är bortrest under seminariet på fredag (hehe), men det ska nog gå rätt fort.

När jag var hos pappa i söndags hittade jag denna bild på mig och min syster. Tänk hur något som var för 16 år sedan kan kännas som igår.

 

Kommentera här: