det brinner i bröstet

Hola! Var som vanligt ett tag sedan jag skrev och tänkte fylla i de dagar som uteblivit. I torsdags efter min tenta åkte jag till Gävle, firade sista april tillsammans med Robin och hans vänner i Sörby och sedan blev det tidig kväller för min del. Under fredagen tog jag och Robin det väldigt lugnt och jag träffade My för en lunch på stan och sedan även Anneli, Elisa, Lovisa, Petter, mamma och Linn. När klockan blev halv fyra mötte jag upp Robin och Linda för en fika på Coffeehouse by George och mös där ett bra tag innan vi gick hem. Väl hemma bokade vi en resa till Grekland (!!!!!) för 2900 (!!!!!) och gick sedan och firade med en middag på Church street.

Under lördagen gjorde vi nästan ingenting alls, bara tog det lugnt framför tv:n och rådde om varandra. Vid fem åkte jag till Bomhus för att sitta barnvakt. Kollade på lite tv, spelade dataspel och sedan Prinsessan och Grodan mot kvällen. Jag och Linn la oss strax innan ett och morgonen därpå blev jag kvar till halv tolv innan jag åkte till Robin igen. Så ja, igår, dvs söndag, tog vi också det väldigt lugnt (man kan tro att vi är pensionärer på sättet jag skriver...) innan jag tog bussen hem till Stockholm kvart över sju.

Nu väl hemma har jag hunnit med en morgonföreläsning, jobba i andrahandsbokhandeln, lagat mat, tvättat, handlat och umgåtts med Jonna. Imorgon hoppas jag att kurslitteraturen jag har beställt dimper ner i brevlådan så att jag kan påbörja min B-uppsats.

Annars? Ska spela lite Rollercoaster Tycoon 2 och sen lär jag slockna rätt fort med tanke på att jag sov otroligt lite inatt. Men det var det värt.

 

Kommentera här: