the best feeling in the world

Har ännu inte fått ett pass för dagen och räknar med att det inte blir något, men jag har istället suttit och korrekturläst min hemtenta och guess what? Den är klar! Inskickad and done. Sån befrielse!

Ska pallra mig upp ur sängen och ta en dusch och fixa mig innan jag och Michelle drar iväg till Huddinge och kikar lite. Känner mig inte superpigg då jag idag tampas med värk men jag tänker att lite frisk luft inte kan skada.

Känner mig helt tom nu på något sätt, alltid samma känsla när en kurs är avslutad, man vet aldrig riktigt vad man ska göra istället för pluggandet eftersom man har lagt ner så mycket tid på det under en längre period. Jag vet iallafall att jag ska fokusera på allt annat än plugg denna helg och bara njuta av att vara ledig.

Min sötismami <3
 
 

Kommentera här: