I must keep fighting

Varje morgon vaknar jag av att solen skiner in. Hur härligt är det inte att vakna av solljus? Våren börjar verkligen närma sig nu och jag klagar absolut inte på solstrålar som alarm! Brukar kliva upp och fota när jag vaknar till bara för att fånga hur otroligt vackert det är. Skulle önska att jag hade en bättre kamera men telefonen får duga som fotoverktyg!

Idag klev jag upp strax innan åtta och åkte till jobb i Södertälje strax efter nio. Då de hade inventering spenderade jag hela dagen i kassan där det var förvånande lugnt. Jag som älskar att göra saker hela tiden blev snabbt uttråkad och började skriva lappar som vanligt. Man måste ju roa sig med någonting..? Började iallafall 10 och slutade vid 16, så jag har haft hela eftermiddagen och kvällen på mig att vara produktiv, vilket jag vad för en gångs skull. Läste ett kapitel (25 sidor) och skrev en sida i vår rapport, drack te med Michelle och Jonna i en timme och hann tvätta fem maskiner tvätt därimellan. Inte dåligt för en torsdag!

Imorgon ska jag upp redan vid sju för att ha seminarium vid åtta så jag borde egentligen somna om några minuter. Ska bara prata lite med Robin, se att avsnitt Modern Family och sen blir det sova. Hoppas på en lika produktiv morgondag! 

 


Kommentera här: