but I couldn't give it to you

Jag drog i onsdags en av mina visdomständer som har krånglat under en längre tid. Nog bland det mest traumatiska jag har varit med om i hela mitt liv. De som känner mig vet att jag är livrädd för sprutor och eftersom de skulle dra min visdomstand var de tvungen att injicera bedövning, vilket slutade med 4 bedövningssprutor. Låg och grät som ett litet barn men det gick snabbt över och nu fem dagar senare har jag smält det hela. Dock har inte smärtan dämpats och jag äter för tillfället 4 värktabletter om dagen. Mycket trevligt.

Spenderade helgen i Gävle efter en redovisning på fredag förmiddag och har bara tagit det lugnt, sett två innebandymatcher (vinst båda gångerna för lillebror!) och haft tacomys hemma hos mamma i Bomhus. Blev en kortvisit denna gång och jag hade velat träffa fler än jag gjorde men då jag hade så pass ont som jag har haft (och fortfarande har) så fanns inte riktigt orken. Är hemma snart igen ändå så det lär nog gå bra att klara sig utan mig ett tag till.

Robin följde med mig tillbaka till Stockholm idag och ikväll har jag tvättat i tre timmar och varvat detta med hemtentaskrivande. Har gjort nästan hälften och känner att jag ligger i fas, vilket är skönt. Nu ska vi mysa ner oss framför en film, dricka pepsi, äta turkisk peppar och japp. Så himla bra måndag.

I sommar är vi alla samlade igen. Hur underbart?

Kommentera här: