all of my kindness is taken for weakness

Jobbade på Fridhemsplan igår 11.30-20.10, idag i Kista 12.00-20.00 och jobbar i Kista igen imorgon 10.30-18.30. Har med andra ord fått in riktigt bra pass och börjat denna månad starkt, vilket gör mig så glad då de pengar jag tjänar in nu går direkt till min reskassa när jag och Robin åker utomlands. Förutom jobb har även plugg gått bra, skrev en sida på min hemtenta innan jobbet imorse och tänkte fortsätta lite nu innan jag går och lägger mig. Man blir väldigt trött av att jobba heldagar och sedan plugga på kvällen så jag föredrar egentligen plugg på förmiddagar. Lite svårt när man jobbar då dock men imorse hann jag som sagt fixa lite innan jag åkte till jobbet! 

På fredag åker jag till Gävle efter mitt seminarium och ska genomföra en intervju det första jag gör. Sen blir det mys heeeela kvällen med min älskling och så blir det födelsedagsfirande på lördag plus innebandymatch för min lillebror. Och på söndag.... FÅR JAG TRÄFFA LINDA! Som jag har längtat! Vi sågs sist i augusti och det är fasiken ett halvår sedan nu. Blir att äta ute + gå på bio så det blir jättemysigt! Som bäddat för en bra helg hemma. Dessutom kör jag en klippning på måndag innan hemfärd för att avsluta det hela på ett bra sätt. Otroligt bra vecka. 
Detta är vad jag läser innan jag somnar om kvällarna. Väldigt humoristisk och med otroligt mycket kärlek. 

Kommentera här: