like no one's watching

Ja här uppdateras det flitigt as usual. Har iallafall jobbat mitt första pass på Åhléns i tisdags, jobbade torsdag fredag på Furuvik förra veckan och jobbar fredag-söndag denna vecka också. Annars har jag varit på MK-party, umgåtts med min moster, träffat Linda och Tida, festat, tvättat, städat, firat min mormor.. Ja, det var väl allt. Mycket händer och dagarna rinner förbi utan att man hinner reagera. Imorgon har jag haft "sommarlov" (med betoning på mina kaninöron, har fortfarande en komplettering att skicka in) i två veckor och vädret är lika härligt som en blöt surstrumpa. Imorgon är det midsommar och det firar jag och Robin med lite marinerat kött, en Disneyfilm och gos efter att jag har slutat jobbet.

Ha en fin midsommar allihopa!

Detta är en bild från i lördags när jag hade varit och fixat mina ögonbryn hos Nanna. Så SJUKT duktig och fin tjej!
 

Kommentera här: