känner ingen ånger

Har haft en fantastisk helg i Umeå tillsammans med så härliga människor. Vad som har hänt sedan i torsdags:
- Har sett Mad Max - se den!!
- Förfesten slutade i en krossad toalett.
- Har hoppat och skrikit som en galning till Maskinen.
- Nya personer har lärt kännas. Sjukt trevligt med nytt folk!
- Jag har konsumerat alkohol två dagar i rad för första gången på minst tre år.
- Fyra nya plagg har blivit inköpta.
- Har ätit på Max fyra gånger. Hahaha.

Det har säkert hänt mer än detta men det var iallafall i stora drag, så med andra ord har torsdag-måndag varit fantastiska dagar att minnas! Trots att jag inte var särskilt mycket på festivalområdet var det ändå oerhört trevligt när jag väl var där.

Nu sitter jag hemma i min lägenhet och är snart helt klar med min b-uppsats i sociologi. Fattar ni hur sjukt det känns? Det är som om jag inte riktigt har förstått det själv men på fredag flyttar jag hem till Gävle för att spendera sommaren där. Det är så galet!!!! Sedan september förra året tills nu idag har jag slitit som ett djur i skolan med hemtentor, tentor, uppsatser och seminarieuppgifter. Samtidigt som jag har gjort detta har jag försökt få ihop livet med vänner, familj, pojkvän SAMT ett jobb. Jag ska ha en stor klapp på axeln för det jag har åstadkommit och jag förtjänar verkligen ett uppehåll över sommaren med sol,bad, fest, resor, kärlek och allt därtill.

När jag har skickat in min uppsats så börjar sommaren på riktigt. The countdown begins!

 

Kommentera här: