why can't they just fit?

Har haft Robin på besök sedan i måndags och idag åkte han hem runt halv sju. Vi har ätit gott på både Vapiano och Jensens, gått på bio, kollat skid-VM, sett "The Kings Speech", ätit mysiga frukostar i morgonsolen och bara njutit av att få rå om varandra i några dagar. Nu är han dock som sagt hemma i Gävle igen och jag har spenderat några timmar av min kväll med näsan i skolböckerna, mys hos Michelle med henne och Jonna plus lite tittande efter kläder på nätet. Har sånt dilemma med byxor så jag kan bli galen. Finns ALDRIG några byxor som är rätt längd och som sitter perfekt när man är så kort som jag. Får alltid sy upp och sy in för att de ska bli bra, vilket betyder att ett par jeans som från början kostade 499 slutar på en kostnad på ca 799 istället. I-landsproblem..

Ska upp och ha seminarium imorgon så det börjar bli dags att släcka ner. Ciao.
 

Hade inte varit fel att vara såhär brun nu.. Och NEJ jag är inte naken... Dirty-minded humans... 
 

Kommentera här: