you need me, I need you

Hade en riktigt fantastisk dag på jobbet idag (igår) och fick massvis av beröm från en kollega, vilket gjorde dagen ännu bättre! Sålde underkläder i 9 timmar innan det bar av hemåt för nostalgitripp i musik- och filmväg á la Backstreet Boys och Mean Girls. Har därefter kikat på youtubeklipp och kommit fram till hur jag vill fixa mitt hår till sommaren.

Well, that's about it. Om cirkus åtta timmar ska jag infinna mig på Södertörns Högskola för plugg med Kiran. Ugh, inte direkt vad man är pepp på en lördagsmorgon, men då sällskapet är bra känns det hela en aning lättare.

Vill dela med mig av denna bild. Robin är en sån fantastiskt fin människa och en otroligt bra pojkvän och utan honom vore livet så mycket tråkigare. Han är det finaste jag har.

Och med det sagt är det läggdags för mig. Godnatt!
 


Kommentera här: