can I lay by your side?

Var på seminarium i förmiddags vilket var som en slags genomgång av det som vi ska syssla med när vi skapar inlämningsuppgifter. Bestämde med min grupp för att vi ska ses på måndag och börja med den första inlämningsuppgiften så det känns bra att vi får någon slags struktur i arbetet, plus att jag kan åka hem till Gävle redan idag!

Igår fixade vi ju med Michelles flytt och tog välförtjänt ett glas vin efteråt, men vi är inte riktigt klara än eftersom hennes soffa och säng + alla andra av hennes saker står både i min och i Jonnas lägenhet. Så det enda som är kvar är att flytta alla grejer till hennes nya lägenhet när hon får nycklarna och sen kan jag åka hem! Bokade buss 17 så är framme ganska precis vid 19 i Gävle. Har längtat så mycket efter att få träffa Jenka som ÄNTLIGEN ska flytta hem till Sverige igen efter tre långa år i Norge. Förhoppningsvis kommer vi att jobba på Furuvik tillsammans i sommar, vilket innebär massor av kvalitetstid även då vi jobbar.

Anywhooo, ska ta tag i packningen och kika lite i kurslitteraturen, sen har jag bara väntan kvar innan flytten är avklarad. Fin onsdag på er!
 
 
 

Kommentera här: