exakt alla ville sitta där vi satt

Har en föreläsning som börjar klockan tolv och hade därför klockan ställd på tio. Vaknade dock halv nio pigg som en lärka så jag tänkte att det inte var någon dum idé att kliva upp. Har ätit frukost och lagat mat och dessutom gått med sopor och haft ett telefonsamtal på trettio minuter. Ingen dum morgon det inte!

Idag är planen att gå på föreläsning, köpa/lämna böcker, träna i någon timme, åka hem och fixa mig och sedan dra till stan för att gå på bio och ha en myskväll med Nils! Fick ett sms av honom imorse och tänkte att det skulle vara perfekt att ha en helkväll tillsammans så bestämt och klart :)

Nu ska jag ordna med lite kontaktansvarig-uppgifter och skriva ner alla mina jobbtimmar så att jag får det ur världen och sen ska jag äta lunch om ca 45 minuter trots att jag nyss avslutade frukosten. Måste ju ha energi om jag ska träna u know. Ha en trevlig fredag allihopa!

Kommentera här: