dumb ways to die

Är otroligt dålig på att hålla bloggen uppdaterad. Kan det vara för att jag är så hemlighetsfull? Kanske.. 

Har iallafall jobbat ett arbetspass sedan sist, gått på en informationsdag i skolan och spenderat tid med trevligt sällskap. Idag var jag väääldigt trött som ett resultat av den dåliga sömn jag lyckades skrapa ihop under natten, så när jag kom hem idag så sov jag i ca 1,5 timme. Vaknade sedan och fixade lite grejer på datorn såsom överföringar och mailutskick ang vem som ska jobba för mig då jag är bortrest i april, och nu har jag pluggat lite. Hade ju tänkt läsa ut den här boken förra veckan men mina planer gick i kras... Jag är inte förvånad. Men turligt nog lär det inte dröja så länge innan jag är klar ändå. 

Idag hade vi två otroligt intressanta föreläsningar om kultur och kulturmöten och jag blev väldigt inspirerad att läsa sociologi snarare än historia. Imorgon har vi biämnesinformation så efter det borde jag vara helt säker på vad jag vill välja :) 



Kommentera här: