out of mind

Imorse ringde alarmet klockan sex och jag hade väl ungefär noll lust att kliva upp, men jag lyckades ta mig till skolan ändå. Någonting som tillhör vanligheten i Stockholm nuförtiden är väl ändå urspårade tåg och pendeltågsförseningar? Jo precis, så därför blir hela veckan ett kaos för många resenärer. Som tur är blir inte jag så påverkad av det så det tackar vi för!

Med ett färdigställt PM (vad jag tror iallafall) och alla bloggar lästa har jag några timmars sträckläsande framför mig, men det lär jag klara utan några problem.

Som många av er kanske vet så älskar jag musik, vilket många andra i den här världen med all säkerhet också gör. Mina senaste favoritlåtar (om än de har spelats i månader redan) är Out of mind med Tove Lo och Safe and Sound med Capital Cities samt Hela Huset med Veronica Maggio och Håkan Hellström. Och hur stor är chansen att grannen över mig har fallit för just Safe and sound också och spelar den i just denna stund? Sådan skön feelgood-känsla! Inte nog med det så är videon hur nice som helst också. Have a look!

Kommentera här: