like a rainmaker

Aah vaknade till ett sms från Linda där det stod "Ihihih idag ses vi!!" och kan man bli annat än glad av ett sånt sms? Tror faktiskt inte det! Plus att träffa Emma och Matilda.. Alltså den här dagen, och IMORGON?!

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Jag är så tacksam över mina vänner och min familj och alla däremellan. Men den person som verkligen förändrat hur allt ser ut just nu är min moster, som är så vis och har fått mig att inse ett och annat om livet de senaste två veckorna. Man är precis så stark som man tror att man är och man klarar mer än man tror. Jag firar mitt nya jag med Avicii, en hemresa inom kort, drar till London i fyra dagar i april, åker på Summerburst i sommar och i augusti blir det som sagt Spanien med fina Linda.

Jag är så taggad på livet! Jag känner att 2014 är mitt år och jag ska göra det så sjukt jäkla bra. Livet är för kort för att slösa bort det på att deppa och det är det absolut sista jag kommer att göra.

Kommentera här: