peace and quiet

Tänkte berätta lite hur mina veckor kommer att se ut framöver. Imorgon ska jag gå i skolan mellan 10-16 och egentligen börjar jag jobba 16 men vi får se när jag dyker upp, iallafall slutar jag 19 och efter det åker jag troligen raka vägen hem. Börjar klockan åtta och slutar elva på fredag, sedan är det planering med tjejerna inför London-resan som gäller och sedan ska jag åka hem till Gävle. Vet inte om jag tar tåg eller bil eftersom Marcus slutar så sent och jag kommer ju kunna åka i princip runt tolv-tiden, vilket betyder att jag bara skulle sitta och vänta på honom isåfall. Får se, han ringer mig imorgon.

Seeeen, ja jag ska ju till Gävle i helgen. Ska träffa bl.a Jenka som är hemma från Norge och sen ska jag försöka hinna med att träffa typ sex andra personer och hur det ska gå till har jag ingen aning om. Åker hem på söndag em. och på måndag har jag seminarium klockan åtta och sen är det bara till att växla pengar och packa för på tisdag åker jag till London och stannar tills på lördag. Dagarna efter detta kommer att vara späckade med massvis av plugg och ja, jag har inte riktigt tänkt på när jag ska åka tillbaka till Gävle igen efter den resan. Har så fullt upp med att hålla koll på allt just nu så jag börjar bli lite smått galen. 

Nu ska jag iallafall försöka mig på att påbörja författa ett PM inför det andra seminariet så att jag får någonting gjort, har en hel del annan läsning som måste göras också. Bara två månader kvar nu och sedan tar jag lov! Iiiiih. 

 



Kommentera här: