let me photograph you in this light in case it is the last time

Igår frågade Robin om jag bloggar nu för tiden och nej, det verkar ju inte som att jag gör det. Har under de senaste veckorna fått upp ögonen för veganism och har slutat äta kött helt och hållet (snacka om helomvändning från förra året..) och byter nu ut mejeriprodukter mot sojaprodukter och andra djurvänliga substitut. Kan inte kalla mig vegan då jag fortfarande äter animaliska produkter men en sakta men säker övergång är på ingång. Var idag till Goodstore och gick loss i deras lilla shop och kommer göra ett återbesök inom en snar framtid!

Annars pluggar jag på för fullt, hade en trög period mellan januari- början av mars men nu har jag kommit igång igen. Läser engelska artiklar av bara farten och snart är det dags för tenta, vilken jag för stunden förbereder mig inför. Håller tummarna för att det går vägen för mig men om jag fortsätter att vara såhär effektiv så tror jag inte att det ska bli några större problem att få godkänt!

Ja, jag ville mest bara titta in och säga hej. Ska knäppa igång dokumentären Forks over Knives nu och sen så blir det väl till att sova. Lika bra att vila upp sig medan man kan - ingen skola förrän tentan den 4 april! Ha det fint!


Slänger in denna bild från en hemmafest hos Richie vilken ägde rum för kanske 3 veckor sedan? Älskar mina babes 

Kommentera här: