I'll never come back again

Idag har jag faktiskt varit väldigt produktiv! Gick upp vid nio, segade runt innan jag åt frukost, såg ett avsnitt modern family (<3), pluggade i en och en halv timme och gick sedan och tränade lika länge. Kom hem och åt en liten lunch innan jag drog iväg till skolan och hade en föreläsning på två timmar. Gick sedan hem och åt matlåda hos Jonna, handlade, började skriva på min hemtenta och har nu tre timmars tvättstuga fram till 22. Älskar produktiva dagar! Inte alltid man orkar ha dem (väldigt sällan, tbh) men idag har varit en sådan dag, så det får vi vara glada för. Ska läsa ett kapitel till innan jag lägger plugget åt sidan för dagen men sen ska jag banne mig njuta av en helt fri måndagskväll och hoppas på ett bra pass från Åhléns imorgon. Har verkligen ett sug efter ett jobbpass nu då det var så länge sedan jag jobbade, skönt att få tänka på annat än teori, empiri, etik och ontologi hela tiden. Det var det, nu ska jag återgå till läsningen!

Bjuppar på gammal bild när Jenka var och hälsade på mig i november förrförra året. 

Kommentera här: