in Ume

Har inte skrivit nu på ett tag för jag har varit så sjukt upptagen och stressad. Har jobbat två pass på Furuvik, ett pass med Läxhjälpen, tvättat, städat, varit på GD/GIF-olympiaden, firat Emilia, Johannes och Kattis och ja, nu är jag uppe i Umeå med Matilda. Tog ett tidigt flyg igår morse och vi gled runt på stan ett tag med Linda innan vi åkte hem och mös under kvällen. 

Idag har vi gått på stan, ätit lunch på Café Göteborg och druckit en latte i solen och sedan uträttat lite ärenden. Nu sitter vi hemma hos Linda och hon jobbar stackaren. Men jag och Matilda ska nog ladda hem en film och ladda upp inför Brännbollsyran imorgon, dvs det huvudsakliga syftet med vår lilla påhälsning. Stannar här tills på måndag och sen blir det full rulle hemma igen. Så skönt att få komma bort ett tag och bara njuta av lite ledighet trots att det snart är dags för tenta. Tror inte den kommer gå särskilt bra så jag satsar på en omtenta efter sommaren men ska verkligen göra mitt yttersta för att klara den nu. Ha det fint hörrni!
 
 

Kommentera här: