nailed it

Tanken var att jag skulle träna efter skolan idag men ända sedan igår fm har mina benhinnor (hatar det ordet) gjort så ont att det inte ens var värt ett försök efter sista föreläsningen idag. Lyckades dock pallra mig till Pulsen och köpa te, mjölk, kalender och en sån där sak som masserar hårbotten. Skulle väl bara ha kalender och mjölk egentligen men när det är så billigt så får man passa på. 

Nu har jag haft på tigerbalsam på benen och det känna ungefär som att jag har blivit en istapp så mycket isar det. Har en kopp te och en bok som strax ska öppnas och läsas lite i innan jag börjar göra mig klar för kvällens upptåg - fira Adam! 

Passade på att fylla i lite skolgrejer och annat i kalendern. Katie och Adam måste tro att jag är en stalker som endast skrivit ner "Katie och Adam handla" på söndagen, haha. Though there's a legitimate reason! Eftersom vi har bil så erbjöd jag att de kunde få handla med oss så nästa söndag blir det parshopping i Tumba. Aldrig hört något så fancy förr. 

Riiiight glömde säga det, klarade tentan! Woop! 

O


Kommentera här: