why am I so ready for this change?

Åh idag fick jag träffa mina gullisar!! Så himla skönt att få ses efter så lång tid ifrån varandra. Fick dessutom träffa Linnéa som var hur trevlig som helst så denna helg kommer att bli grym, no doubt. Alla var iallafall på shoppinghumör idag och trots att jag vet att jag inte är världens rikaste så var ju jag tvungen att köpa någonting jag med! En ny vit blus som jag ska ha imorgon på Avicii och så en ny väska då min gamla gick sönder när jag skulle åka till Gävle för att jag hade för mycket grejer i den.. Haha. Men ja, jag sparade ändå 350:- så det var inte alls så farligt.

FOR THE FIRST TIME IN FOREVERRRRRRR. Nej men ja, jag är besatt av Frozen fortfarande. Ingen är förvånad över detta, nej. Nu har ju jag sabbat det lite för mig själv genom att lyssna på alla dessa låtar innan jag ska plugga för de kommer att poppa runt i skallen på mig så att jag inte fattar vad jag läser. Bra där Viktoria..

Får se hur det blir med update i helgen men jag kan garantera att jag kommer ha otroligt jäkla roligt oavsett!!

 

Kommentera här: