take you to the next level

Den där känslan när en kurs är avslutad... Så oslagbar! Nu återstår det bara att se resultatet på tentan som med 99,9% gick åt fanders men vad ska man göra..

Nu är jag hemkommen från lektion, har bjudit mina tjejer på tacos och har precis betalat månadens räkningar. Ska ändå bli skönt att slippa köpa mat under jul så det sparar man ju in på, och lägger på julklappar istället (insåg jag) så där sprack den drömmen. Vill passa på att uppmuntra alla till att skänka pengar till behövande såhär i juletider. Julen är till för alla oavsett ekonomi! <3

Ska fixa mig inför ikväll om ett tag för det är dags för sittning med TUG. Gör jag någonting annat än hänger med TUG? Nej, det gör jag nog inte. Så kommer hem sent inatt men det får det vara värt, hoppas på en rolig kväll. HAIDO.

Kommentera här: