när du skriker ut mitt namn, jag kommer

Finvädret som vi haft idag firade jag med att sola i tre timmar. Gissa om det var varmt? Svar: ja! Fick väl lite färg iallafall men det lär ju inte vara någonting emot hur brunt Marcus ansikte kommer vara när han kommer hem ifrån Umeå imorgon. Kan inte riktigt fatta att det är fredag imorgon för jag har längtat till den dagen så himla länge att det inte riktigt går att greppa det. Längtar ju fortfarande eftersom han inte är här men snaaaart är han äntligen hos mig igen.

När jag tyckte att jag solat färdigt för dagen åkte jag till Alderholmen med mamma för att träffa min morbror och hans tjej och även pappa och mina syskon. Det var så varmt så jag hade riktigt korta shorts på mig och frös inte ett dugg. Jobbade även en timme hos papi innan jag drog ner på stan för att möta upp Matilda då det var tjejkväll på Nian. Fick med mig ett par skor, en jumpsuit och ett halsband. Kände inte för att köpa upp hela affärerna idag eftersom det ändå inte är någon bra månad för mig men lite nytt lär man ju unna sig! 

Efter shopping och en sallad pallrade jag mig till Rasmus för att säga hejdå då han åker till Turkiet på söndag, that bastard. Men imorgon kommer Marcus och på lördag kommer Linda så jag är SÅ himla lycklig atm. Ska bli så skönt att få hem dom och rå om dom, även om Marcus åker tillbaka igen redan på söndag. Men nästa gång han kommer hem så kommer han stanna föralltid!!!! YAY. 

Nu ska jag sova för jag ska upp och jobba tidigt imorgon hade jag tänkt. Godnatt!

Kommentera här: