22.50

Jag har bara två sidor kvar av morgondagens läsning i samhällsboken men jag har ingen lust att läsa de sidorna idag så det får bli av imorgon istället. Lite naturläsning efter jag har borstat tänderna också. Hur jag nu ska fatta det strax innan elva på kvällen om jag inte fattade det efter lunch i skolan idag... Good luck.

Kollade nyss på tredje avsnittet av Solsidan och till min förvåning såg jag att det inte gick att kolla på andra eller första avsnittet om man inte har premium. Varför blir det sådär med allt? Spotify PREMIUM utan reklam, TV4play PREMIUM utan reklam! Vad är det för mening med tillgång till att se avsnitt man missat om de efter sju dagar inte längre går att se gratis? Nej, man ska minsann tjäna pengar på allt man kan. Fjantigt..

Dricka lite Proviva Mango nu (har ni inte provat är det high time to do it) och sen dra iväg ett sms för att påminna Jenniesötan om att vi ska ses imorgon. Mys!

Kommentera här: