on my way

Det finns både för- och nackdelar med att ha en hemtenta. Fördelarna är att man slipper komma ihåg allt som man har läst, man kan skriva på sin tenta när man vill plus att det känns som att man har ledigt mycket mer än vanligt. Nackdelarna är att man blir lat, tror att man har mer tid än man faktiskt har och struntar i att läsa alla sidor ordentligt och noggrant så att man vet att man har förstått.

Lite så är det för mig just nu. Sitter med en fråga kvar och minns knappt ett dugg om vad det handlar om. Suuuuck.. Har iallafall bara en av fyra frågor kvar och den ska in senast 23.59 på fredag så jag grejar det ju, hatar bara att känna stress och press över att inte prestera så bra som man kanske önskat..

Nu ska jag dock släppa det för idag och åka till stan med min älskling för att äta på Vapiano och gå på bio. Som jag har längtat!! Fin onsdag på er!

 
 

Kommentera här: