chainreaction

Alltså känslan när man har suttit och skrivit på en hemtenta i typ tre veckor, om än lagt nästan all tid den senaste veckan och äntligen känner sig klar - den är oslagbar! Jag är också så otroligt glad att Robin har varit här hos mig sedan i måndags och att vi har ätit ute alla dagar (kinamat i måndags, Tacobar i tisdags, Vapiano igår och Jensen's idag) plus gått på två filmer (Berättelsen om Askungen & Hotell Marigold 2) är ju bortom vad man kan önska sig en vanlig vecka i mars, egentligen. Har sån tur som har en lika mat- och filmkär pojkvän som mig själv!

Imorgon hoppas jag på ett pass så jag ska strax gå och lägga mig, och när jag förhoppningsvis har jobbat och kommer hem ska jag korrekturläsa min hemtenta och skicka iväg den. Kan väl inte föreställa mig någonting bättre än en helg helt fri från plugg? Perfekt tillfälle för mig att ta tag i boken som jag började läsa för ett tag sedan som har hamnat lite på sidan. 

Nu är det dags för mig att sova. Hoppas alla får en fin fredag!!

Och just det, hämtade ut vår rapport i skolan idag - Godkänd! 

Kommentera här: