ta potatissallad istället

Igår blev det sen grillning hemma hos mig efter att jag hade jobbat 11.30-17.00. Snabbt hem och städa, duscha, handla och fixa en massa innan mina tjejer och Patryk och Rasmus kom hit. Trevlig kväll till en början innan allt blev... ja, inte så bra. Men alla utgångar kan ju inte vara lyckade! Tog mig inte ens till krogen så jag får väl se mig som 100 kr rikare idag.

Har jobbat idag 11.30-17.00 och var hemma i två timmar innan jag drog till pappa och jobbade i 1,5 timmar. Har äääntligen blivit av med allt pappersarbete som bara blir mer och mer ju längre veckan går. Wellwell, nu är det klart. Blev nio timmars jobb hos papi den här veckan vilket är rätt mycket, får se vad det blir i slutet av månaden.

Nu kikar jag på Kejsarens nya stil med mina småsyskon och en sovande mamma samt Maja och Zingo som myser i soffan. Blev en rätt bra helg i stora drag så får väl vara nöjd. Slänger upp en bild från igår och sen ska jag kolla min mail-inkorg som troligen är överfull. Peace!

 

Kommentera här: