losing my mind

Jag har inte haft särskilt stor lust att blogga för jag har inte haft mycket att blogga om MEN nu känner jag att jag vill sammanfatta lite vad jag har att se fram emot i år. Jag tror 2016 kommer bli helt fantastiskt!

- Om två veckor, dvs den 2 maj, ska jag och Jenka gå och se Charlie Puth. Tycker han är superduktig och det ska bli roligt att se en lite mindre känd artist och att det blir mer intimt än en stor konsert!
- Jag och Jonna bokade en resa till Grekland i fredags så om exakt en månad ska vi åka till Korfu och tar en hel veckas semester. Alltså ÅÅÅÅH som jag längtar!
- Jag tar examen den 3 juni. Kan ni fatta det? 3 års studier är snart över och jag fattar inte att dagen snart är här. Helt sjukt.
- SUMMERBURST. Årets line-up är helt sinnessjuk och jag bara längtar efter att få spendera en helg med mina tjejer i Stockholm och bara njuta av bra musik, god alkohol och förhoppningsvis massor av snygga outfits på festivalen.
- 4 juli spelar Rihanna och well... Couldn't miss that could I?
- Den 3 september åker jag och Robin till USA och stannar i hela sex veckor... Ord känns överflödiga.

Så ja, så kommer mitt år se ut. Om inget annat roligt händer under året tror jag ändå att det räcker och blir över och jag är så tacksam för att jag är duktig på att spara pengar så jag kan göra alla de här roliga grejerna men också för att jag har så många fina människor att dela dessa stunder med.

Slänger upp en bild från Pinchos som jag och Robin besökte för första gången igår. Kan verkligen rekommendera deras sötpotatispommes men FRÄMST deras svamprisotto. Oh. My. Lord.

 

Kommentera här: