baby come back to me

Efter några dagars blogg-absence är jag tillbaka! Har hunnit kicka igång min b-uppsats ordentligt, även om den fortfarande är i planeringsstadiet. Huvudsaken är att jag slipper känna mig stressad när jag är utomlands så jag jobbar på att försöka få så mycket som möjligt gjort innan resan.

Imorse steg jag och Jenka upp tidigt och åkte till Furuvik tillsammans med Matilda och fick skjuts av hennes mamma. Jenka är ju ny där i år och ska jobba med oss på café (hur stor är ens chansen?!) så när jag och Matilda fått vårat intro fick Jenka stanna kvar. Så vitt jag vet är hon fortfarande där och sedan kommer hon tillbaka till lägenheten så jag hoppas på att kunna genomföra lite grejer inför uppsatsen tills dess!

I övrigt är det fem dagar kvar tills jag är påväg till Kreta, jag stannar i Gävle tills på tisdag kväll (I think), mina vita jeans som jag köpte förra året är äntligen inne på ett skrädderi för att bli insydda, solen skiner i Gävle och mitt schema för juni går inte att klaga på. Det enda som känns jobbigt är ju uppsatsen, så ju tidigare jag blir av med den desto bättre.

Igår var jag på en föreställning och såg när Nils och hans klass uppträdde. Otroligt duktiga allihopa! Tog en bild endast på ridån men den får duga, det får vara lite mystiskt.

Nu ska jag sätta igång med plugget, hade!
 
 
 

Kommentera här: