black widow

Har sedan fredagens inlägg hunnit med ett och annat. Var ut på lördagen och var bakis som ett as på söndagen och hade en allmänt seg och jobbig dag, dock tog jag tag i mig själv på måndagen och började att skriva på essän som ska in imorgon. Tisdagen, vilket var igår, ägnades åt en otroligt intressant föreläsning, jobb och mängder av nässpray, hostattacker och halstabletter. Så typiskt att gå och bli sjuk när man precis har börjat skolan igen..

Nu sitter jag under täcket hemma i sängen efter en dag i skolan med enkätundersökningar och seminarium. Planerar att skriva färdigt min essä nu på ca en timme innan jag påbörjar mallen för min och min grupps uppsats som ska in nästa torsdag. Mycket att göra nu i början men det känns ändå inte övermäktigt, så jag tror att det kommer att gå bra ändå.
 


Såhär pigg och glad vad jag i lördags, inte fullt lika pigg och glad just nu. Men imorgon bär det av hem till Gävle för jobb, födelsedagsfirande och massor av mys med Robin!

Kommentera här: