it could be the best thing ever

Inget jobb idag, blev istället 2 h föreläsning innan jag körde 1,5 h ben på gymmet. Sprang 3,5 km innan jag körde en massa övningar så ja, imorgon kommer jag vara rätt mör kan jag väl påstå. 

Har sagt upp min lägenhet idag samt mitt bredband (byter till billigare när jag flyttat!) plus att jag har skrivit på kontrakt för den nya lägenheten. Om ni bara visste hur skönt det kommer att bli att flytta! Har i princip varje dag i över ett år fått dras med bussar som går en gång i halvtimmen till pendeln, få gå upp minst 2 timmar innan skolan börjar för att inte komma försent och alltid vara den som måste dra hem tidigt för att det är så drygt att ta sig hem. No more! 1 januari flyttar jag äntligen in i en ny, större, finare och allmänt bättre lägenhet och jag längtar som en tok! 

Nu under kvällen har jag lagat mat, duschat, pluggat och bara tagit det lugnt. Hoppas på jobb imorgon, annars har jag två föreläsningar framför mig och i helgen blir det jobb på Citygross. 


Kommentera här: