work it out

Aaah vilken dag! På väg in till stan idag glömde jag min mobil på bussen och sprang runt som en dåre för att försöka få tag på den. Turligt nog fick jag låna mobiler av andra snälla själar för att ringa, smsa och gå in på Facebook för att få kontakt så runt halv tre idag var den tillbaka i min ägo. Hann äta jordgubbar i solen vid Djurgården med Razu under tiden då den var på vift men jag njöt inte särskilt mycket pga oron i kroppen. Nu vet jag inte hur stor chansen är att hon läser detta, men till dig som lämnade tillbaka den; stort jäkla tack! Min mobil är (som jag märkt idag) så betydelsefull så jag känner mig naken utan den. Sad but true. 

Nu är jag upp över öronen stressad för allt plugg jag har. Uppsatsen, fine, det fixas lätt, men all läsning... Är på gränsen till att lägga mig ner och börja störtböla vilken sekund som helst. Har för mycket inplanerat. Usch.... Hursomhelst, inget löser sig ändå genom sömnbrist så nu ska jag sova. Godnatt på er! 


Kommentera här: