we are the same kind

Har sedan sist jag skrev hunnit boka flyg till Umeå, hängt med Jonna i solen i 2,5 timme (i fredags), hängt med klassen på Hellströms, varit på Grönan med Marcus och hans familj samt sett Steve Angello spela i Kungsträdgården. Det ni! Tiden står verkligen inte stilla och inte jag heller. 

Börjar dra ihop sig för en hel del grejer nu. Första arbetspasset på Furuvik, GD/GIF-olympiaden i Gävle, resa till Umeå, Brännbollsyran, Grönan med eleverna, inlämning av sista uppsatsen och första årets sista tenta. Hur ska jag hinna allt hade jag tänkt? Något som är säkert är att jag har så himla mycket att se fram emot. Sommaren ser bara bättre och bättre ut och snart får jag sommarlov för första gången sedan jag tog studenten, och det ska bli så förbaskat skönt. Sommar i Gävle med familjen is all I can ask for och snart är jag där. Men innan dess... PLUGG! 


Kommentera här: