mina syskon



Det här är bland det finaste jag har här i världen - mina syskon (ja mamma, du får vara med på ett hörn du med). Mina fina älsklingar som är så smarta, roliga, glada, spralliga och fulla av energi och kärlek. Ni är så fina allihop. 
Jenka, min storasyster som är sån fin människa på alla sätt och vis, som alltid finns där för mig när jag behöver henne och som på bara några år har kommit att bli bland de viktigaste människorna i mitt liv. Från att ha varit i princip en främling till en riktig syster och vän, kan man be om något bättre? 
Eller Patrik, min söta söta lillebror som är så duktig på allt. Smart, snabb, fruktansvärt duktig på att få mig att skratta och bara en allmänt fin person. Jag ser fram emot att få se dig växa upp. Du kommer bli om möjligt ännu finare än du är nu. 
Och Linn.. Alltså var börjar man? Så gosig! Man ser verkligen lyckan i hennes ögon när jag kommer hem och hon kramar om mig och somnar i min famn framför tv:n på kvällarna. För att inte tala om min lycka när hon sitter inne på sitt rum och sjunger Let it go för full hals och jag nästan blir tårögd för hon är så söt. 

Ni tre, mina älskade syskon. Ni är så underbara. Jag älskar er så innerligt mycket och ni gör mig så stolt för att ni är såna vackra personer, från insidan och ut. Jag saknar er och längtar efter att få hålla om er igen. Ni är kärlek. Bästa ni. 

Kommentera här: