looking at the endless starfilled sky

Vaknade av ett samtal från Folksam som ville meddela att SalusAnsvar har blivit uppköpt av Folksam, och att jag nu skulle betala 132:-/månad för min försäkring istället för 133:-/månad. Sparar alltså hela tolv kronor på ett år! Kanske ska fira detta med en cheese och två tuggummin.

Har spenderat morgonen efter Folksam-samtalet i telefon med Marcus och pratat om hans flytt till Boden. Ja hörrni, verkar som att man aldrig riktigt får behålla de man tycker om som mest kvar i sin närhet. Alla försvinner. Pengarna mina försvinner också. Beställde ett rosa strykjärn imorse så snart kommer jag kunna stryka mina kläder. Bra jobbat, har snart bott här i ett år och har ännu inte införskaffat ett strykjärn. Wellwell, bättre sent än aldrig.

Nu ska jag städa och packa för det ser förjävligt ut här, trots att jag städar här varje dag. Have a nice friday!

Kommentera här: