if you tear it apart

Sov till tio då jag vaknade av alarmet, stängde dock av det och vaknade igen fem över elva. Tror kroppen var helt slut efter gårdagens extremt tidiga morgon så lite extra sömn behövdes nog. Klev upp och gjorde världens dunderfrukost innan jag åkte till skolan, skrev ut biljett och hade en tre timmar lång föreläsning. Den var ovanligt bra och jag hade fokus hela tiden vilket inte tillhör det vanliga..

Åkte till stan efter föreläsningen och tog en wrap innan jag letade mig till Oscarsteatern som låg väldigt centralt och bra. En ca 2,5 h lång föreställning med allt från balett, till jazz, till sång, till klassiska verk. Alla var så extremt duktiga och det kändes så kul att för första gången få se vad Nils har jobbat med under hela året på BASE23. Du var så grym vännen!

Nu är jag tokslut och ska sova. Godnatt!

 

Kommentera här: