hysteria

Till alla er som inte har suttit på en tyst avdelning i bibblan och läst - gör det! Provade idag och blev helt kär. Fick otroligt mycket gjort på väldigt kort tid så det är verkligen något jag kan rekommendera! 

Jobbade 16-19 idag och tiden gick otroligt fort. Blev väldigt glad över insikten att många på högstadiet verkligen bryr sig om samhället och intresserar sig för politik osv. Det gjorde verkligen inte jag i deras ålder, så det kändes kul att upptäcka det. Förutom att diskutera politik och samhälle lärde jag faktiskt ut matematik idag och det är sjukt hur mycket roligare ett ämne blir när man faktiskt fattar. Tur att matte i högstadiet är enkelt... 

Nu är jag hemma och läser en artikel och ska snart läsa ännu en. Väldigt produktiv dag idag I must say! Imorgon ska jag träffa min grupp så måste göra klart det här inför imorgon så lika bra att köra. PUSS. 


Kommentera här: