happiness is the truth

Gårdagen var kanske hur underbar som helst! Umgicks med My hela dagen och vi matade fåglar och ekorrar (!!!) på Skansen och jag blev förälskad i alla djur och ville ta med mig dom hem. Var extremt blåsigt så kalla var vi verkligen men vi drog oss mot stan vid tre för att äta mat på Jensens. 

Var nog min absolut värsta gång på Jensens so far igår. Noll service eller uppmärksamhet men med My som sällskap kunde jag inte göra annat än skratta. Det var så länge sedan bara hon och jag fick en heldag tillsammans så det kändes som att vi var 10 år gamla igen och busade i Grååsen med Gerd och Jan-Erics alltför stora stövlar ute i någon bäck. Nostalgi! Vid nio åkte hon hem och jag likaså. Somnade vid tolv som en sten. Haha sjukt vad utmattande en dag kan vara... 

Idag har jag sopat, moppat, gjort rent på badrummet och pluggat. Har en del inplanerat nästa vecka så jag har tänkt läsa minst 60 sidor idag för att inte halka efter. 2 sidor till så har jag nått mitt mål ;) vore extremt skönt att läsa mer dock. Får se hur kvällen ter sig.. Dags för tvättis om en timme så nöje har jag allt framför mig ;) 


Kommentera här: