du har en fin laskburk

Alltså så mycket som jag skrattade under helgen som var.. Kan inte minnas när jag hade så roligt sist! Det var verkligen en helt episk helg som jag kommer att titta tillbaka på och komma ihåg i många år framöver.

Var hemma hos Matilda för fix innan Avicii och SÅKLART stressade vi sönder på slutet eftersom vi sminkade oss så otroligt segt. Fick sån kramp av alla skratt vid matbordet när vi skulle äta att Matilda la sig i fosterställning på golvet och nästan grät, hahaha. Vi lyckades iallafall ta oss därifrån vid sju och åkte raka vägen till Avicii-konserten. Ska inte säga att det var en dålig konsert men jag blev ändå besviken då han spelade de låtarna jag ville höra i ca 30 sekunder innan han bytte till någon annan okänd låt. Hade säkert varit så sinnessjukt mycket roligare på dansgolvet, men har man inte betalat en krona för att se honom så var det ändå värt!

Fortsatte kvällen tilllsammans med Emma och Linda på Solidaritet. Träffade så himla många roliga OCH mindre roliga människor, men jag tror aldrig att en utgång har varit så rolig någon gång! Alldeles för mycket dricka, dansade som en galning och var bara allmänt lycklig. Var inte tillbaka i Trångsund förrän halv åtta på morgonen och sedan sov jag enbart i två timmar. Bra kombo va? Hahaha.

Lördagen blev betydligt lugnare med förfest hemma hos William och sedan drog vi vidare till Magenta som denna gång var lite utav en besvikelse. De tog in ALLDELES för mycket folk så det gick knappt att andas så jag och Matilda drog därifrån redan vid ett. Sen började jag känna att mitt öra började bråka med mig igen så jag fick ta en migräntablett av Matilda (man tager vad man haver!) och sedan drog vi hem. Så ja, lördagen var väl inte egentligen någonting i jämförelse med fredagen men det var ändå en riktigt bra dag. Lovely.

Jadu, söndagen. Jag och Matilda var sega som as och städade Annelies lägenhet och skrattade som vanligt. Som jag sa tidigare, jag har skrattat så mycket den här helgen. Det har varit SÅ sjukt kul att ha mina Umeå-tjejer här i Stockholm också och förhoppningsvis dröjer det inte länge förrän alla är samlade igen.

Idaaag är det tisdag och igår umgicks jag med Katie och pluggade. Inget speciellt att lägga till där nej, men det var mysigt att hänga med Katie och Adam iallafall! Såg White chicks och skrattade så att jag grät, haha. Nu ska jag göra mig klar för att dra mot skolan om en halvtimme. PUSS!

 

Kommentera här: