as long as one makes me and you

Bra där, sist jag skrev var i söndags! Har väl inte hänt särskilt mycket sedan dess egentligen.. I måndags hade jag föreläsningar och sen drog jag på SHM-filmen med Pandan och Mich och det va sååå mys, åt buffé på Kinamuren och bara gosade. Tisdag.. Pluggade med gruppen och sen åkte jag och jobbade tre timmar. Pretty much it. I onsdags gjorde jag absolut ingenting på hela dagen förutom att laga soppa och tvätta lite. Way to make the hours pass you by right..?

Igååår bråkade jag med skrivaren på skolan och sen åkte jag och jobbade och tog även över ansvaret som kontaktansvarig. Vad innebär då detta? 6 timmars extra betalning och allmän koll på gruppen, fixa med administration osv. Tror det kommer att funka hur bra som helst faktiskt. Sen efter passet gick jag, Razu och Amy och skulle äta men jag fick panik-ont i magen och kunde få i mig en cola och halvbeskt te, haha. Och ja idag hade jag presentation i skolan innan jag tog mitt pick och pack och åkte till Gävle. Hann dock uträtta lite ärenden såsom att köpa en ny resväska innan jag lämnade Stockholm.

Nu sitter jag här och måstemåstemåste plugga för annars kommer verkligen tentan att gå åt faaaan och det vore så dumt med tanke på hur rolig den här kursen har varit, men jag är ju så himla off ang. plugg just nu så jag orkar inte riktigt engagera mig överhuvudtaget. Take a deep breath... and GO! Nej, funkar nog inte riktigt så. Har iaf en del roligheter inplanerade när jag är hemma och jag har absolut no time to lose när det gäller pluggandet så jag lär börja nu. Bleh.

Kommentera här: