but I wonder, where were you?

Jaaaa jag vet, jag har bloggat ungefär lika bra som en svart sten är på att vara vit (jag har ingen fantasti just nu, så sorry). Har jobbat ett tiotimmars-pass i Classic idag och folks, let me just say... Det är INTE lätt att hålla sig pigg efter ett sånt pass. Åkte direkt från jobbet (hann med 19.21 bussen åh tack GUUUUUD) till stan och hämtade upp min kofta av Rasmus som han har haft hemma hos sig i evigheternas evighet innan jag drog till Robin och städade. Lånar ju hans lägenhet nu när han är i Bråvalla då jag får en hel del mer sömn eftersom han bor fem minuter från 501:an som går ut till Furuvik. Men imorgon hörrni, då börjar jag inte förrän 17.30 och innan dess hade jag tänkt försöka träffa Johannes som har kommit hem från Japan, så sitter och väntar på svar om det just nu.

Så vad är planen för denna sommar för min del undrar säkert ni (det är ju bara vad jag tror, men så intressant är jag kanske inte...) och det ska jag berätta för er. Nu jobbar jag så många ordinarie plus extrapass som jag bara kan och den 7-11 juli åker jag till Paris med Robin för att gå på Disneyland. Ja, ni läste rätt. Äntligen ska jag få uppleva äkta Disney med en äkta Disneylover. Kan det bli bättre?

Och seeeen ska jag jobba ännu fler ordinare och extrapass innan jag åker till Spanien med mina girls och eventuellt blir det en tripp till Liseberg innan sommaren är slut. Har ju redan varit på Brännbollsyran och Summerburst nu i sommar så att jag får uppleva så här mycket roligt under en så kort tidsperiod är bara helt underbart! Vädret i Sverige kunde ju bara få rycka upp sig lite så att man kan njuta av den svenska sommaren också.. Men det kanske är den som visar sig just nu? Let's hope not.

Nu ska jag läsa bloggar som jag ligger extremt mycket efter med (vi snackar veckor...) och sen ska jag få min dagliga dos av Fifty Shades of Grey innan jag slocknar. Åh så skönt som jag ska sova inatt.. Hoppas ni andra har en fin fredag!

Måste bara visa denna fina skapelse. Åh vad fin den är!! Hoppas det blir varmare snart så att jag kan sitta och känna mig fin på Söderhielmska med fina människor. Snälla sommar, kom igen nu.
 


Kommentera här: