livet mötte jag just då

Fy mig... Min uppdatering denna sommar är katastrofal. Dock innebär ju detta att jag är ständigt sysselsatt, och det har jag verkligen varit! Jag har sedan sist jag skrev hunnit med en resa till Paris i fem dagar med Robin då vi gick i Disneyparkerna, njöt av Notre Dame och spenderade tid i ett av Europas största shoppingcentrum. Annars har jag bara jobbat, jobbat och jobbat denna sommar, men det känns bara bra och nu ska jag få njuta av tre dagars efterlängtad ledighet. 

Då jag oftast har börjat runt halv tolv har jag haft möjlighet att mysa framför tv:n vid frukost, och jag har verkligen blivit nykär i En plats på landet. När jag bodde hemma så älskade jag att kolla på det, men i och med att jag flyttade hemifrån och blev utan TV så har det inte blivit att jag har kollat. När jag kollar på det får jag bara lust att börja spara massor av pengar och köpa ett vackert stenhus i Italien och njuta av livet... 


Kommentera här: